Mariaslekrum

Alla inlägg under februari 2009

Av Maria - 24 februari 2009 19:04

Här kommer ett litet vårpyssel,

 dessa hjärtan blir supersnygga nu när solen börjar skina.

 Så häng dessa i fönstren så får ni det fin hemma.

Kram.

//Maria.

Av Maria - 23 februari 2009 21:22

Dessa påskpyssel kommer från Skapligt enkelt.

Hoppas ni snart kommer igång med pysslandet.

Kram.

//Maria.



Av Maria - 23 februari 2009 21:19

Hej på er!

Här kommer ett pyssel på påskgummor.

Av Maria - 21 februari 2009 23:11

Tjingeling på er!

Idag har varit en härlig dag, fast Tilde är lite förkyld

 och L-A är mycket förkyld.

Tilde har haft sitt kalas idag så här har varit tretton ungar,

så det har öppnas paket, ätits glass,

 spela musik på Tildes rum medan de rockade rockring.

 Sen har de spelat WII Fit allihopa och sen vart det fiskdamm

 och så avlutade vi med Singstar.

Barnen hade det jättekul och eftersom det var maskeradkalas

 så var de både prinsessor, häxor, kaniner, cowboys m.m här.

Jättekul!

Och det bästa av allt är ju att Tilde tyckte att det var lyckat.

Ikväll har vi sett på melodifestivalen och myst.

 Men snart så boykottar jag denna cirkus,

 mer säger jag inte nu, ni förstår säkert vad jag menar ändå.

Men nu är det nattinatt.

 

Kram.

//Maria.

Av Maria - 19 februari 2009 18:11


Av Maria - 19 februari 2009 18:05

Tjena på er alla.

Tänkte lägga in lite påskpyssel från Skapligt enkelt.

Det är ju snart påsk, vet ja.

Bara sju veckor kvar, så det är ingen vila och ro här inte,

 nu måste vi börja pyssla för påsken.

Så fram med skapar andan igen,

 man har nyss avslutat alla hjärtan dagspysslet

 så ska man börja med nytt tema.

Men jag tycker det är bara kul och roligt.

Hare bra.


Kram.

//Maria.

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards