Mariaslekrum

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Maria - 7 april 2009 22:35

Tjingeling!

Jippi, en dag kvar sen är man ledig 1½ vecka.

 Jätteskönt.

Vilken toppendag idag träffat kollegor från min förra förskola som

jag arbetade på, hur kul som helst,

 de förgyllde min dag kan jag tala om

fast man bara fick träffas en kort stund.

En sak som jag glömde skriva om igår var att när jag kom hem igår så var

det påskstädat i hela huset.

 L-A hade blötdammat, dammsugit och sladdat.

Vicken tur man har asså.

Var så skönt att ta av sig skorna och gå på ett rent golv. Härligt.

Har världens bästa karl jag.

Idag har Tilde varit hemma från skolan var helt slut imorse

 och ont i benen så hon har tagit igen sig idag med pappa.

Imorgon öppnar jag och slutar tidigt sen är det påsklov.

Så därför tänker jag nu gå och lägga mig, så höres vi imorgon.

 

Kram.

//Maria.


Av Maria - 7 april 2009 18:49

Här kommer en påsksång till.

 

Kram.

//Maria.

Av Maria - 7 april 2009 18:48

Här kommer en påskramsa.

 

Kram.

//Maria.

Av Maria - 7 april 2009 18:45

Tjena på er!

 

Lägger in lite mer påsksånger idag och imorgon.

Sen får det vara bra för denna påsk.

Börjar med vårsånger sedan m.m

 

Hare bra.

Kram.

//Maria.

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards