Mariaslekrum

Alla inlägg den 11 maj 2009

Av Maria - 11 maj 2009 19:25

Hej svejs på er allihopa!

Tänkte skriva lite hur dagen har varit men nu när jag ska börja

verka det som jag fick skrivhäfta. Hahaha.

Närå, den har välan varit bra, hållt på och blåst bort bara.

Tur är ju att det har varit lite sol iallafall.

Gått bra på jobbet, lite barn idag har vi haft.

Bara 8 stycken helt otroligt.

Igår var vi på konfirmation och jag måste säga:

Det går ju inte att höra vad folk sjunger helt enkelt i kyrkan.

Sånt skrål och så högt de spelar på orgel eller vad det nu är de spelar på.

Nä, tacka vet jag Lordi med Hard rock hallelujah,

tänk om det hade kunnat spela det istället och det hade blivit mycket bättre ljud och mycket bättre goo.

Men...

det var ju inte det vi var där för.

Men allvarligt visst ska man väl höra vad som sjöngs utan detta skrål?

Sen så är det ju också så att jag älskar denna låt också, men det har ni nog förstått ni som följer min blogg.

När vi kom hem igår så fotade vi några snyggingar, de är bara 1,5 vecka

och den bruna är så fin. Kan inte förstå varför en har blivit brun, när mamma är vit och pappa är svart. Men alla är så söta och dessa ska gå till försäljning om 6,5 vecka. Hur ska jag klara detta. En av bilderna så syns Tilde också litegrann, den sötaste av alla.

Nu är det slutsnackat för idag, skall upp före tuppen imorgon,

börjar klockan 06.00 och slutar klockan 13.00

Hare bra allihopa.

Sov gott.

Kram.

//Maria.

Av Maria - 11 maj 2009 19:18

Här kommer en rörelsesång som barnen älskar.

Kram.

//Maria.

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards