Mariaslekrum

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Maria - 2 april 2010 13:19

Det lilla ljus jag har.

Det lilla ljus jag har det ska få lysa klart

Det lilla ljus jag har det ska få lysa klart

Det lilla ljus jag har det ska få lysa klart.

 

Lysa klart klart klart lysa klart

Vi sätter det ej under skäppan nej

det ska få lysa klart.

 

Vi sätter det ej under skäppan nej

det ska få lysa klart

Lysa klart klart klart lysa klart.

Av Maria - 2 april 2010 13:01

  

Det surrar i luften
av folk som
frågar:
Hur gammal är du?


Tänk att de vågar.

Fråga i stället
vad jag gör
eller tala om något
som båda berör.

 

Här kommer
mitt svar - ja, lyssna nu.
Jag blir aldrig äldre
än tjugosju.  

 

Av Maria - 2 april 2010 11:32

Idag fyller min fru Maria år!

Hon bukar vara noga med att gratta

alla andra här på bloggen så jag har

"tjuvat" mig in och grattar henne här

så att alla hennes bloggvänner har möjlighet

att se att hon fyller år i dag!

Grattis älskling utan dig vore världen ingenting

 

Då vår ljuspunkt i livet

vilken tur att det vi två har blivit

Jag älskar dig så mycket

Helt otroligt i mitt eget tycke

Hoppas du en underbar dag nu får

vi önskar dig grattis för du fyller år

Grattis önskar Tilde och Leif-Anders

  


Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards