Mariaslekrum

Alla inlägg den 9 april 2010

Av Maria - 9 april 2010 23:45

Jag förstår om ni undrar vad jag håller på med är på bloggen.

Faktiskt funderat själv också.

Men nu är alla länkar klara så att de ligger under huvudmeny

och det ska vara lättare för er att hitta.

Men som sagt det är inte riktigt klart än det ska fin justeras på varje sida

och jag ska lägga in bilder som passar till just den sidan som ni är på.

 

Jag har fått lite roliga kommentarer om att det är långt till halloween

och jul tex när länkarna har kommit upp så jag har suttit

och smålett här för mig själv åt er men också tänkt att jag skulle också

ha funderat om hon inte vet om vilken sida om året vi är, asså våren

och inte hösten.

Och det är ju en jädra tur att vi är på vårsidan av året säger jag bara.

Men tack för kommentarerna, de hjälpte mig framåt faktiskt.

 

Men då återstår det att få till länksidorna nu då och innan alla dom är klar så har nog nästa vecka gått också, den här har jag ju varit ledig men nästa

så jobbar man igen så när är jag inte ledig förn i mitten av maj när vi drar

på Kinaträff och träffar alla dom vi åkte tillsammans med till Kina i

januari 2002. Jag längtar till dess alltid trevligt att träffas och blir ett uppbrott i vardagen och få träffa alla barnen, som snart inte är några barn.

De är ju nio år nu, så tiden går så väldans fort så man hinner inte med.

Men nu är det slutsnackat för denna gång och jag önskar er

 en riktigt skön natt.

 

Kram.

//Maria. 

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards