Mariaslekrum

Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Fredag snart.

Av Maria - 23 september 2010 21:44


Gud vad härligt!

Med helg.

Imorgon så ska jag på kurs på fm

hjärt och lungräddning,

sen till jobbet vid ca 12.30 och jobbar till 16.30

sen så ska jag ladda upp mig med femiljen i helgen.

Sen på måndageftermiddag så far vi till Söråkers herrgård

och har trevligt på eftermiddagen och kvällen.

Vi är fem förskolor som ska fara.

Men på tisdagen börjar allvaret  då är det

planeringsdag och mycket jobb som ska göras.


Det jag gruvar mig för är att sova borta på natten

utan Tilde. Både hon jag tycker inte om detta,

men som tur är så blir det inte ofta vi sover ifrån varandra.

På tisdagkväll kommer det att bli mycket gos det kan jag tala om i allafall.


Ha en härlig helg nu.


Kram.

//Maria.

 

 

 
 
JEMPA!

JEMPA!

23 september 2010 21:54

Hej! Brukar du kolla på Kungarna av Tylösand?
Ha en bra kväll! :)

http://jempsss.blogg.se

Maria

23 september 2010 22:11

Hej!
Nej, jag har aldrig ens titta på detta program.

Ha en bra kväll själv.

//Maria.

 
wiper

wiper

24 september 2010 12:48

Jag skickar paketet i dag med din vinst så jag hoppas du har det till på måndag.

Såna kurser borde alla gå på för man kan hamna i en situation då det verkligen behövs och gör skillnad. Vad kul det låter med er kommande utflykt. Ja du det är inte lätt att vara borta från sitt barn, tur att det bara är en natt.

Ha en fin helg
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Maria

24 september 2010 17:53

Ja,menvisst och jag brinner för denna kurs.
Väldigt intressant.

Jag håller ögonen öppna efter paketet.

Ha en fin helg du med.

Kram.
//Maria.

 
Ingen bild

mamma

24 september 2010 19:31

Jag har varit på Söråkers Herrgård med jobbet, det är jättemysigt där men själva orten var väl inte så rolig,tycker jag som bor i centrala B......
ha ha ha. Kram mamma

Maria

24 september 2010 21:24

Ja, när ni är borta så är det ju väldigt centralt men när ni är hemma asså Svartvik
då är det väl inte lika centralt. Hahaha.

Kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 2 juni 2018 16:27

Hej!   Jag får mycket frågor om jag kan skicka material till er. Det gjorde jag förut innan jag öppnade facebookgruppen mariaslekrum. Nu skickar jag inget material över mail utan man får gå in i gruppen och hämta.   Ni som inte har fb bl...

Av Maria - 28 maj 2017 18:38

Hej på er alla!   Nu var det ett tag sen, varit väldigt mycket denna vår, så därför har det blivit lite på bloggen och i gruppen mariaslekrum. Men ska börja lite smått med att göra lite material och i sommar ska jag göra mer.   Det är mån...

Av Maria - 28 maj 2017 18:20

          Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:18

                              Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Av Maria - 28 maj 2017 18:17

    Vill man ha materialet så går man med i gruppen mariaslekrum på fb, där kan man ladda ner. Observera gäller allt material på bloggen. ...

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards