Mariaslekrum

Alla inlägg under september 2014

Av Maria - 30 september 2014 21:33

Av Maria - 30 september 2014 21:31

  

Av Maria - 14 september 2014 17:06

Hej allihopa!


Det blev ett lite längre ledighet från bloggandet

än vad jag hade tänkt mig.

Efter denna underbara sommar som vi har haft,

var det lite svårt att komma igång igen.


Efter sju veckors ledighet så var det mycket som hände

när man började jobba igen.

Mycket föreläsningar och utvärderingsdagar m.m

så fokus las där och sen när man kom hem så var det

så härliga eftermiddagar och kvällar så jag

tänkte att lägga in material skjuter vi på ;)


Verkar få en lika fin höst som sommar, underbart helt enkelt.

Tänkte komma igång lite smått här framöver nu i september.

Börjar med grejer om hösten då givetvis :)


Jag har nu 100 stycken som jag ska skicka material till också,

och ni som har önskat sångkort avvaktar jag lite med för jag

tänker sätta mig och göra sångkort om hösten bara så skickar

jag allthopa då. Hoppas det går bra. Med er som önskar annat

så börjar jag skicka nästa helg.


Har nu varit hemma senaste veckan med en

migrän som heter duga och är inte riktgt bra än

så får se hur början av veckan komma se ut.


Ni som önskar något speciellt i materialväg så

är bara att maila och göra en förfrågan så

kan det säkert ordnas till :)

mariaslekrum@live.se



Önskar er fin och härlig höst.


Maria

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards