Mariaslekrum

Alla inlägg under november 2014

Av Maria - 27 november 2014 18:37

Ja, då är vi snart i julmånaden,

denna höst har gått så otroooligt fort.

Dock med mycket sjukdom här hemma hos mig,

som synd är men det är ju inget man kan göra åt

än att gilla läget och gå vidare.


Nu är det så här att jag sitter och försöker skicka

material till er som vill ha.

Men många går det inte att komma fram till på mailen,

jag får felmeddelanden och massa andra saker.

Många som har velat ha Guldlock och ni som vet att

ni har bett om den får skicka om med en annan adress.


Tänker göra så här att ni som har skickat att ni vill ha material

på mailen innan första december kommer jag att skicka till.

Sen f r o m 1/12 så är det gruppen på facebook som gäller

för material där ni själva kan spara ner det ni vill ha.

Kommer att underlätta för både er och mig.

Så gå med i gruppen Marias lekrum på facebook.


Och skulle det inte ligga just det ni vill ha så kan man

skriva i gruppen vad man vill ha från bloggen så

lägger jag in det.


Bloggen kommer att vara kvar, har fått många frågor om

det att "du lägger inte ner bloggen heller"

och svaret på det är ju givetvis ett NEJ   

den blir kvar.


Med detta så önskar jag er en trevlig advent.


Maria


Av Maria - 13 november 2014 13:07


Här kommer pratkartan för nyår.


Av Maria - 10 november 2014 19:29

     

Av Maria - 10 november 2014 19:27

     

Av Maria - 6 november 2014 19:36

Vill ni ha dessa sångkort så gå gärna med i gruppen

mariaslekrum på facebook så kan ni spara ner i pdf-fil.


                                       

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards