Mariaslekrum

Alla inlägg under oktober 2014

Av Maria - 30 oktober 2014 23:00

Nu kommer lucia sångkorten som jag har lovat.

Tror att vissa finns det två av.

Alla låtar finns på youtube så det är bara att söka på titeln

om det är någon man inte kan.


Nu ligger dessa kort ute på facebook i gruppen mariaslekrum

så vill man ha så kan man gå med där och kunna spara ner

i pdf-fil.

                                           

Av Maria - 29 oktober 2014 14:12

Stort tack för responsen på mina sångkort som jag gör.

Vissa har jag gjort egen text till och då har jag skrivit det också.

Även när andra har gjort egen text så har jag skrivit källan

och vilken sida som sången kommer ifrån.

Och där har jag också fått mycket beröm för då har många

hittat sidor som dom inte visste fanns.


Och det tycker jag är jättebra men sen så vill inte alla som

har skrivit egen text att det ska finnas ute på andra sidor

än sina egna eller att man måste fråga om man får ha dom

på sin sida fast man skriver varifrån dom kommer

så därför faller vissa sånger bort.


Men vi är alla olika och tycker olika så det är bara att respektera.

Men jag har ett så stort stöd av er alla om dessa sångkort

och snart kommer det mycket mer av denna vara.


Håller nu på att göra luciakort, julkort och vinterkort.

Och ni som har beställ sångkort, jag har inte glömt bort er men

 jag tänkte vänta tills jag har gjort klar den nya versionen.

 

 

Maria

Av Maria - 28 oktober 2014 17:28


Ja, nu är det inte långt kvar till advent,

så här kommer en pratkarta om just det.

Nästa som kommer blir lucia och jul och vinter.

Av Maria - 26 oktober 2014 20:01

                                                               

Av Maria - 20 oktober 2014 12:35

Hej igen!


Jag tror att vissa av er har hamnat på sidan

mariaslekrum. Jag har fått en del kommentarer

om att det inget händer.

Sidan har jag haft sen 2011 + en facebook marias lekrum

som jag nu tänkte lägga ner.


Dom får vara kvar ett tag till

men det är alltså gruppen marias lekrum

som ni ska söka upp på facebook.


Där står det gå med i grupp,

där trycker ni så får jag upp

att ni vill vara med i gruppen

och då godkänner jag er

så fort som möjligt.


Ni som har haft problem hoppas jag

nu att det blir bättre att hitta.

Förstår att det krånglar till det när det även

finns en sida med samma namn.


Bara höra av sig igen om ni inte hittar.


//Maria

Av Maria - 18 oktober 2014 16:55

Hej allihopa!


Nu har jag startat en grupp på facebook

som heter Mariaslekrum.

Bara att klicka på att ni vill vara med i gruppen

så godkänner jag er.


Sen jag har godkänt er så kan även ni lägga

till era vänner ni har som jobbar med barn

eller är föräldrar som vill ha material.


Nu har jag ju precis börjat med gruppen så

jag har ju inte hunnit lägga in så mycket än.

Men det kommer mer material.


Tänkte att detta skulle underlätta för mig,

istället för att skicka i mail till er så kan ni hämta hem

material direkt från gruppen i pdf-filer.


Nu hinner jag ju inte lägga ut allt som jag har

på bloggen nu på en gång så därför

behöver jag er hjälp med vad ni tycker är

viktigaste just nu för er att kunna bara

spara ner så lägger jag in det i gruppen.


Jag har suttit i tre helger och skickat material

från mailen och jag har många kvar.

Men om ni ser detta så kanske vi kan

göra så här istället så att ni får det i gruppen

istället så slipper jag skicka över mail.


Nu hoppas jag att ni hittar mig och min grupp

på fejjan och att vi blir många där och att vi kan

kanske kan byta material och tips med varann.


Kommer givetvis ha kvar denna blogg som vanligt

sen kan ni komma med tips på vad ni vill att jag

lägger in i gruppen.


Så jag önskar er en trevlig höst så

hörs vi här och även på fejjan   .


//Maria

Presentation

Lite fakta om mig.

Hej, Maria heter jag och är en tjej som är glad och gillar humor och änglar i massor.
Pyssel och datorn tar mycket av min tid.
Och framför allt barn. Jag jobbar som barnskötare på förskola på en småbarnsavdelning och jag älskar mitt arbete.
Jag är en änglamamma till min lilla dotter Ida och jag är mamma till min underbara dotter Tilde. Familjen är mitt allt. Här på bloggen så kommer jag att dela med mig av mitt material som jag har i arbetet. Och så kommer det en liten dikt då och då också. Hoppas att ni kommer att trivas här på min blogg. Skriv gärna om ni undrar över något.
Min mail är mariaslekrum@live.se

Rosa bandet

Följ mig på facebook

Följ mig via bloglovin.

bloglovin

Lämna gärna ett tassavtryck.

Google Översätt

Facebook

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina små rum.

Inspirationbloggar

Mina nära och kära.

Räkneverk

  • besöksräknarebesöksräknare
  • free counters

Vädret i Njurunda.

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards